yoga

YOGA BEAT

YOGA SLOW BEAT

YOGA RELAX BEAT

YOGA NIDRA

YOGA CLASSIC: HATHA

INTENSIVE

THE BEAT

TRX

TABATA

CARDIO

STRENGTH & RYTHM

BARRE BEAT

BAND BEAT

SOUL JAZZ

FUNCTIONAL

FLEX

STRETCH & BACK

SPLIT

PILATES

POWER PILATES

UNIQUE

PREGNANCY

YOGA KIDS

BARRE GIRLS

THERAPY

WORKSHOPS

SOUND HEALING

RESTORE BY BLACKROLL

UPSIDE DOWN

BACKBEND

DEEP BREATH & MEDITATE

YOGA

Joga o różnorodnym charakterze i intensywności

YOGA BEAT

Zajęcia, które zaprzeczają temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji.

YOGA SLOW BEAT

Klasyczny yoga flow - idealny balans pomiędzy rozciąganiem i wzmacnianiem, bazujący na vinyasa jodze. Zajęcia sprawią, że wzmocnisz ciało i uspokoisz myśli.

YOGA RELAX BEAT

Spokojne tempo i statyczne, wykonane z precyzją tradycyjne asany. Celem tych zajęć jest rozciągnięcie i odprężenie ciała oraz uspokojenie umysłu.

YOGA NIDRA

Zajęcia oparte o relaksacyjne techniki jogi i medytacji, wprowadzające uczestnika w stan głębokiego odprężenia. Dzięki sesji Nidry zrelaksujesz ciało i uspokoisz umysł.

YOGA CLASSIC: HATHA

Hatha Yoga (prowadzona w oparciu o metodę B.K.S. Iyengara) charakteryzuje się dbałością o właściwą technikę i precyzję wykonywania asan. Regularna praktyka pomoże zwiększyć ruchomość stawów, zbudować siłę i elastyczność, przywróci równowagę na poziomie fizycznym i psychicznym.

INTENSIVE

Zajęcia o bardzo wysokiej intensywności

THE BEAT

Bardzo intensywny trening wytrzymałościowy - wyzwanie dla ciała i niesamowita ekspresja emocji! Bazuje na powtarzalnych ruchach, dynamicznym oddechu i... krzyku. To terapia dla Twojego umysłu, która pozwala osiągnąć wewnętrzny spokój.

TRX

Trening wzmacniający, w zawieszeniu na taśmach TRX, w którym zaangażowane są do pracy nasze ramiona, nogi... ale przede wszystkim "core". Zwiększa siłę i wysmukla mięśnie.

TABATA

Trening wytrzymałościowy o bardzo wysokiej intensywności. Składa się z prostych, powtarzalnych ruchów, dzięki którym poprawisz kondycję i spalisz tkankę tłuszczową.

CARDIO

Trening, na który składa się długotrwała, dynamiczna praca z wykorzystaniem hantli. Spala olbrzymią ilość kalorii.

STRENGTH & RYTHM

Treningi wzmacniające, w tym inspirowane tańcem

BARRE BEAT

Zajęcia inspirowane baletem. Zawierają elementy taneczne przy drążkach baletowych jak i ćwiczenia wzmocniające na macie. Wysmuklają i rozciągają - szczególnie dobrze wpływają na nogi i brzuch.

BAND BEAT

Trening oparty o ćwiczenia siłowe i rozciąganie z użyciem elastycznych gum przytwierdzonych do sufitu. Wysmukła i wzmacnia ciało, łącząc w sobie elementy gimnastyki oraz izometrycznej pracy mięśni.

SOUL JAZZ

Plastyczność ciała w tanecznym wydaniu. Najważniejszym celem jest dobrze poczuć się ze sobą. Będzie pot, palące uczucie w mięśniach, wielowymiarowy ruchy i energia, która zostanie z Tobą do końca dnia.

FUNCTIONAL

Trening oparty o ćwiczenia siłowe i wytrzymałościowe, ułożone w sposób stacyjny. Różnorodność ćwiczeń pozwala na zaangażowanie do pracy całego ciała.

FLEX

Treningi rozciągające i poprawiające mobilność

STRETCH & BACK

Zajęcia, podczas których zrelaksujesz się i rozciągniesz spięte po całym dniu ciało. W przyjemny sposób poprawisz zakres ruchów i uelastycznisz mięśnie, a Twoja sylwetka stanie się smuklejsza.

SPLIT

Zajęcia rozciągające ukierunkowane bezpośrednio na otwarcie bioder i dążenie do szpagatu. Dzięki dozowanym progresjom tego specjalistycznego rozciągania, możesz wreszcie dotrzeć do celu, jakim jest szpagat.

PILATES

Koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja są podstawą tej metody. Zajęcia mają na celu przywrócić równowagę w ciele, zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, wzmocnić to, co słabsze, a rozluźnić to, co napięte.

POWER PILATES

Mocniejsza wersja Pilatesu - metody której zasadami są koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja. Zajęcia przywracają równowagę w ciele, pozwalają zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, a jednocześnie bardzo mocno wzmacniają!

*PILATES TRX

W tym treningu dodajemy do Pilatesu taśmy TRX, w celu urozmaicenia zajęć, odciążenia i pomocy w ćwiczeniach :)

UNIQUE

Zajęcia skierowane do konkretnych grup klientów

PREGNANCY

Połączenie jogi i pilatesu, którego celem jest dobre samopoczucie przyszłej matki i dziecka. Zajęcia skierowane do kobiet, które chcą świadomie przeżyć okres ciąży. Praktyka pomoże przygotować się do porodu oraz szybkiego powrotu do sprawności po ciąży.

YOGA KIDS

Ogólnorozwojowy trening dla dzieci w wieku 7-12 lat. Jest idealnym wprowadzeniem do jogi, jednocześnie wspomaga holistyczny rozwój całego ciała najmłodszych.

BARRE GIRLS

Trening baletowy dla młodych kobiet :) Nauczy pracy z muzyką i rytmem, wprowadzi w podstawy baletu, zadba o wszechstronny rozwój ciała. To idealna propozycja dla rozwijającego się ciała.

THERAPY

Zajęcia dedykowane osobom dojrzałym (w wieku 50+) i wymagającym indywidualnego podejścia (rehabilitacja, kontuzja). Zwiększają ruchomość stawów, poprawiają kondycję, przywracają równowagę fizyczną i psychiczną.

WORKSHOPS

Różnorodne warsztaty dla ciała i umysłu (najczęściej trwają 90min lub więcej)

SOUND HEALING

Sesja medytacji przy dźwięku tybetańskich gongów i mis. Dźwięk gongów wywołuje relaksujące wibracje, które docierają do każdej komórki Twojego ciała. Pozytywnie wpływa na ciało i umysł!

RESTORE BY BLACKROLL

Zajęcia opierające się na różnorodnych technikach rolowania. Ograniczą napięcie mięśniowe, wpływając na poprawę zakresu i jakości ruchu oraz przepływu krwi i limfy, odprężenie ciała  i nie tylko!

UPSIDE DOWN

Zajęcia podczas, których...staniesz na głowie :) Nauczysz się pozycji odwróconych np. stania na głowie czy na rękach. Dzięki doświadczonym trenerkom nabierzesz pewności siebie i przełamiesz bariery.

BACKBEND

Warsztat przygotowujący do wykonania mostka. Naucza kolejnych progresji wygięć w tył, które stopniowo otwierają naszą klatkę piersiową oraz biodra i pomagają wejść w zaawansowane pozycje.

DEEP BREATH & MEDITATE

Bardzo proste techniki oddechowe połączone z odrobiną spokojnego ruchu i dużą dawką relaksu na koniec. Pozwalają uspokoić myśli, głęboko odetchnąć i uczą, jak lepiej radzić sobie ze stresem.

Jak się zapisać na zajęcia?

Zarejestruj się

Żadnych opłat rejestracyjnych i długoterminowych umów.
Szybka rejestracja i możesz zacząć ćwiczyć:)

Kup Wejścia

1 wejście = 1 zajęcia, możesz kupić pojedynczo lub w karnetach

Zarezerwuj miejsce

Zarezerwuj miejsce na zajęciach korzystając z grafika, możesz zapisać się na kilka zajęć na raz

Wszystkie kroki możesz wykonać przez internet lub na miejscu w studio
(choć pamiętaj, że warto zarezerwować miejsce wcześniej)