YOGA BEAT STUDIO ONLINE

Sprawdź propozycje treningowe, które są dostępne w naszym studio online :)
Kliknij w interesujące Cię zajęcia i przeczytaj o nich więcej.

yoga

YOGA BEAT

YOGA SLOW BEAT

YOGA RELAX BEAT

SOUL BEAT

YOGA CLASSIC & MEDITATE

YOGA CLASSIC: HATHA

YOGA CLASSIC: YIN

YOGA NIDRA

DEEP BREATH

TRANSFORMATIONAL BREATHWORK

INTENSIVE

TABATA

TONE BEAT

MINI BANDS

CARDIO

FUNCTIONAL

STRENGTH & RYTHM

BARRE BEAT

90' BEAT

FLOW

SLIDE BEAT

FLEX

STRETCH & BACK

SPLIT

PILATES

POWER PILATES

GYRO STRETCH

YOGA

YOGA BEAT

Zajęcia, które zaprzeczają temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji.

YOGA BEAT BASIC + INTRO

Wprowadzenie do metody Yoga Beat. Treningu, który przeczy temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji. Czekają Cię zajęcia o nieco mniejszej intensywności i wolniejszym tempie.

YOGA BEAT ADVANCED

Zaawansowana wersja zajęć Yoga Beat. Treningu, który przeczy temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji. Przygotuj się na nowe wyzwania i zaawansowane pozycje!

YOGA SLOW BEAT

Klasyczny joga flow - idealny balans pomiędzy rozciąganiem i wzmacnianiem, bazujący na Vinyasa jodze. Płynne przejścia między pozycjami i połączenie ruchu z oddechem sprawią, że wzmocnisz ciało i uspokoisz myśli.

YOGA RELAX BEAT

Najspokojniejsza odmiana naszej jogi, wyróżniająca się powolnym tempem i precyzyjnym ruchem. Podczas sesji wykonywane są statyczne, tradycyjne asany. Celem jest tutaj przede wszystkim odprężenie i uelastycznienie ciała oraz uspokojenie umysłu.

SOUL BEAT

Zajęcia, które zaprzeczają temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało, by na koniec uspokoić głowę, porozciągać rozgrzane mięśnie i pooddychać.

YOGA CLASSIC & MEDITATE

YOGA CLASSIC: HATHA

Hatha Yoga (prowadzona w oparciu o metodę B.K.S. Iyengara) charakteryzuje się dbałością o właściwą technikę i precyzję wykonywania asan. Regularna praktyka pomoże zwiększyć ruchomość stawów, zbudować siłę i elastyczność, przywróci równowagę na poziomie fizycznym i psychicznym.

YOGA CLASSIC: YIN

Założeniem tych zajęć jest zrównoważenie skrajności – yin, tego co spokojne, zimne; a yang - aktywne, gorące, słoneczne. Skupiając się na yin minimalizujemy pracę mięśni docierając do pracy powięzi, stawów, kości. Istotą jest odżywianie tkanek, stąd pozycje są komfortowe i statyczne, przeplatane relaksacją.

YOGA NIDRA

Zajęcia oparte o relaksacyjne techniki jogi i medytacji, wprowadzające uczestnika w stan głębokiego odprężenia. Dzięki sesji Nidry zrelaksujesz ciało i uspokoisz umysł.

DEEP BREATH & MEDITATE

Zajęcia poświęcone technikom oddechowym z dawką medytacji na koniec.Znajdziesz tu czas na wyciszenie - oczyścisz umysł i zrelaksujesz się. Idealne lekarstwo na stres!

TRANSFORMATIONAL BREATHWORK

Warsztat użycia oddechu jako transformującego i uzdrawiającego medium. Nauczymy się techniki, która wypełnia ciało energią życiową, zwaną przez medycynę chińską „chi”, i oczyszcza świadome i podświadome warstwy umysłu ze wzorców, które nam nie służą. Sesja wyposaża w techniki, które pomagają w rozwoju osobistym na całe życie.

INTENSIVE

TABATA

Trening wytrzymałościowy o bardzo wysokiej intensywności. Składa się z prostych, powtarzalnych ruchów, dzięki którym poprawisz kondycję i spalisz tkankę tłuszczową!

TONE BEAT

Wyjątkowa formuła zajęć, wysmuklająca, nie obciążająca stawów i zwiększająca siłę całego ciała.

MINI BANDS

Trening wykorzystujący jako dodatkowe utrudnienie pracę z mini bands- możliwy również do wykonania bez taśm. Opór taśm zwiększa intensywność ćwiczeń - ukierunkowanych na wzmocnienie mięśni nóg, pośladów, pleców oraz otwarcie klatki piersiowej, a także wzmocnienie stabilizacji.

CARDIO

Trening, na który składa się długotrwała, dynamiczna praca z wykorzystaniem hantli oraz liczne wzmocnienia na macie. Spala olbrzymią ilość kalorii!

FUNCTIONAL

Trening oparty o ćwiczenia siłowe i wytrzymałościowe, który za każdym razem zaskoczy Cię swoim układem - będziemy pracować w bardzo różnych konfiguracjach :) Różnorodność ćwiczeń pozwala na zaangażowanie do pracy całego ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie dużej ilości kalorii.

STRENGTH & RYTHM

BARRE BEAT

Zajęcia inspirowane baletem łączonym z fitness, o zwiększonej intensywności oparte o ćwiczenia przy drążkach baletowych i na macie. Przy akompaniamencie energetycznej muzyki, w rekordowo krótkim czasie, spalisz tkankę tłuszczową i pięknie wyrzeźbisz oraz ujędrnisz całe ciało. Dzięki prostym krokom tanecznym, dodatkowo zwiększysz wydajność układu krążenia, a także pewność siebie.

90' BEAT

Trening wzmacniający z elementami tańca zainspirowany zamiłowaniem do kultowej i ponadczasowej muzyki pop, mody vintage i popularnych workoutów na VHS z niezastąpioną Jane Fondą. Przygotuj wodę, wygodny strój, matę i daj się ponieść w radosną podróż w czasie, podczas której zapomnisz o kłopotach XXI wieku.

FLOW

Zajęcia, na których wspólnie zbudujemy i przejdziemy płynnie przez jogowe flow. Stopniowo dodawane ćwiczenia wzmacniające podgrzeją temperaturę całego ciała i tym samym utrwalą w głowie poznaną sekwencje. Pod koniec treningu świadomie i energicznie przepłyniesz sam przez FLOW bez potrzeby podglądania instruktora.

SLIDE BEAT

Trening całego ciała, do którego będziesz potrzebować tylko skarpetek! Każdy ślizg aktywuje mięsięń bez wymówek. Intensywna praca przeplatana z ćwiczeniami rozciągającymi pozwoli Ci wzmocnić i wydłużyć mięśnie.

FLEX

STRETCH & BACK

Zajęcia, podczas których zrelaksujesz się i rozciągniesz, spięte po całym dniu ciało. W przyjemny sposób poprawisz zakres ruchów i uelastycznisz mięśnie, a Twoja sylwetka stanie się smuklejsza.

SPLIT

Zajęcia rozciągające ukierunkowane bezpośrednio na otwarcie bioder i dążenie do szpagatu. Dzięki odpowiednio dozowanym progresjom tego specjalistycznego rozciągania, możesz wreszcie dotrzeć do celu, jakim jest szpagat.

PILATES

Koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja są podstawowymi zasadami metody Pilatesa. Zajęcia mają na celu przywrócić równowagę w ciele, zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, wzmocnić to, co słabsze, a rozluźnić to, co napięte.

Power Pilates

Mocniejsza wersja Pilatesu - metody której zasadami są koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja. Zajęcia przywracają równowagę w ciele, pozwalają zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, a jednocześnie bardzo mocno wzmacniają!

GYRO STRETCH

Aktywny stretching z wykorzystaniem krzesła i maty polegający na wykonywaniu płynnych ćwiczeń rytmicznie narastających w połączeniu z oddechem. Zachowując aktywne i stabilne centrum ciała skupiamy się na spiralnej pracy kręgosłupa zwiększając jego ruchomość. Ergonomiczna praca całego ciała stopniowo zwiększa nasz zakres ruchowy, wzmacnia mięśnie i dotlenia.

Jak się zapisać na zajęcia?

Zarejestruj się

Żadnych opłat rejestracyjnych i długoterminowych umów.
Szybka rejestracja i możesz zacząć ćwiczyć:)

Kup Karnet

Wybierz interesujący Cię karnet, 1 wejście = 1 zajęcia

Zarezerwuj miejsce

Zarezerwuj miejsce na zajęciach korzystając z grafika, możesz zapisać się na kilka zajęć na raz

Wszystkie kroki możesz wykonać przez internet lub na miejscu w studio
(choć pamiętaj, że warto zarezerwować miejsce wcześniej)