OFERTA ZAJĘĆ

Znajdziecie u nas zarówno klasyczne praktyki jak i autorskie programy zajęć
Wszystkie łączy jedno - układamy sesje w formie spójnego, płynnego flow, a zajęcia prowadzimy w rytm starannie dobranej muzyki
Nasze zajęcia mają formę zorganizowaną i odbywają się grupach lub indywidualnie z trenerem, wszystkie przeznaczone są zarówno dla osób trenujących sporty wyczynowo (i np. przygotowujących się do wydarzeń sportowych, zarówno profesonalnych jak i amatorskich) jak i dla amatorów.

YOGA

YOGA BEAT Zajęcia, które zaprzeczają temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji. YOGA SLOW BEAT Klasyczny joga flow - idealny balans pomiędzy rozciąganiem i wzmacnianiem, bazujący na Vinyasa jodze. Płynne przejścia między pozycjami i połączenie ruchu z oddechem sprawią, że wzmocnisz ciało i uspokoisz myśli. YOGA RELAX BEAT Najspokojniejsza odmiana naszej jogi, wyróżniająca się powolnym tempem i precyzyjnym ruchem. Podczas sesji wykonywane są statyczne, tradycyjne asany. Celem jest tutaj przede wszystkim odprężenie i uelastycznienie ciała oraz uspokojenie umysłu.
YOGA CLASSIC: HATHA Hatha Yoga (prowadzona w oparciu o metodę B.K.S. Iyengara) charakteryzuje się dbałością o właściwą technikę i precyzję wykonywania asan. Regularna praktyka pomoże zwiększyć ruchomość stawów, zbudować siłę i elastyczność, przywróci równowagę na poziomie fizycznym i psychicznym.
MANDALA FLOW Zajęcia, na których zbudujemy wyjątkowe viniayasowe sekwencje! Każdą z nich oddamy hołd wolności i integralności ruchu. Będziemy eksplorować warianty w obrębie wybranych asan, bawić się formami, płaszczyznami i kierunkami, łącząc wszystko w organiczne flow.. Wyjdziemy poza schemat i odkryjemy wielowymiarowe możliwości ruchu, przy pełnej swobodzie jego ekspresji. Zajęcia skierowane dla wszystkich, którzy pragną odnaleźć inspirację do praktyki własnej.

HIGH INTENSITY

THE BEAT Bardzo intensywne zajęcia wytrzymałościowe - wyzwanie dla ciała i niesamowita ekspresja emocji! Bazuje na powtarzalnych ruchach, dynamicznym oddechu i... krzyku. To terapia dla Twojego umysłu, która pozwala osiągnąć wewnętrzny spokój.
TABATA Wyjątkowa formuła zajęć, wysmuklająca, nie obciążająca stawów i zwiększająca siłę całego ciała.
AFRO BEAT Zajęcia, na których, przy etnicznych, szamańskich dźwiękach popracuje całe Twoje ciało! Porządnie się zmęczysz, a dzięki transowej muzyce i powtarzalnym ruchom, pozwolisz uwolnić się kumulowanym emocjom!
TRX Zajęcia wzmacniające, w zawieszeniu na taśmach TRX, w którym zaangażowane są do pracy nasze ramiona, nogi… ale przede wszystkim "core". Zwiększa siłę i wysmukla mięśnie.
CARDIO Zajęcia, na które składa się długotrwała, dynamiczna praca z wykorzystaniem hantli oraz liczne wzmocnienia na macie. Spala olbrzymią ilość kalorii!

MEDIUM INTENSITY

BARRE BEAT Zajęcia inspirowane baletem łączonym z fitness, o zwiększonej intensywności oparte o ćwiczenia przy drążkach baletowych i na macie. Przy akompaniamencie energetycznej muzyki, w rekordowo krótkim czasie, spalisz tkankę tłuszczową i pięknie wyrzeźbisz oraz ujędrnisz całe ciało. Dzięki prostym krokom tanecznym, dodatkowo zwiększysz wydajność układu krążenia, a także pewność siebie.
BARRE CLASSIC Zajęcia oparte głównie na ćwiczeniach baletowych. Kombinacje bazujące na technice tańca klasycznego, dzięki którym poczujesz lekkość i płynność. Znajdziesz tu dużo elementów tańca, poczujesz gracje i popracujesz nad prostą postawą. Dzieki barre classic nabierzesz większej świadomości ciała i elegancji w poruszaniu się :)
POWER PILATES Bardziej dynamiczna wersja Pilatesu - metody której zasadami są koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja. Zajęcia, które łączą w sobie różne formy ruchu, na których sekwencje tworzą płynny flow. Ten trening przywróci równowagę w ciele, pozwoli zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, a jednocześnie bardzo wzmocni!
PILATES CLASSIC Koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja są podstawowymi zasadami metody Pilatesa. Zajęcia mają na celu przywrócić równowagę w ciele, zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, wzmocnić to, co słabsze, a rozluźnić to, co napięte.
SLIDE BEAT Zajęcia dla całego ciała, do którego będziesz potrzebować tylko skarpetek! Każdy ślizg aktywuje mięsięń bez wymówek. Intensywna praca przeplatana z ćwiczeniami rozciągającymi pozwoli Ci wzmocnić i wydłużyć mięśnie.

SLOW & RELAX

STRETCH & BACK Zajęcia, podczas których zrelaksujesz się i rozciągniesz, spięte po całym dniu ciało. W przyjemny sposób poprawisz zakres ruchów i uelastycznisz mięśnie, a Twoja sylwetka stanie się smuklejsza.
DEEP BREATH & MEDITATE Zajęcia poświęcone technikom oddechowym z dawką medytacji na koniec.Znajdziesz tu czas na wyciszenie - oczyścisz umysł i zrelaksujesz się. Idealne lekarstwo na stres!
POWER MEDITATION Warsztat użycia oddechu jako transformującego i uzdrawiającego medium. Nauczymy się techniki, która wypełnia ciało energią życiową, zwaną przez medycynę chińską „chi”, i oczyszcza świadome i podświadome warstwy umysłu ze wzorców, które nam nie służą. Sesja wyposaża w techniki, które pomagają w rozwoju osobistym na całe życie.
SPLIT Zajęcia rozciągające ukierunkowane bezpośrednio na otwarcie bioder i dążenie do szpagatu. Dzięki odpowiednio dozowanym progresjom tego specjalistycznego rozciągania, możesz wreszcie dotrzeć do celu, jakim jest szpagat.

Jak się zapisać na zajęcia?

Zarejestruj się

Żadnych opłat rejestracyjnych i długoterminowych umów.
Szybka rejestracja i możesz zacząć ćwiczyć:)

Kup Karnet

Wybierz interesujący Cię karnet, 1 wejście = 1 zajęcia

Zarezerwuj miejsce

Zarezerwuj miejsce na zajęciach korzystając z grafika, możesz zapisać się na kilka zajęć na raz