Znajdziecie u nas zarówno klasyczne praktyki jak i autorskie programy treningowe
Wszystkie łączy jedno - układamy sesje w formie spójnego, płynnego flow, a treningi prowadzimy w rytm starannie dobranej muzyki

YOGA

YOGA BEAT Zajęcia, które zaprzeczają temu, co dotychczas słyszałeś na temat jogi. Przy energicznej muzyce poczujesz flow i lepiej poznasz swoje ciało. Trening działa nie tylko korzystnie na ciało, ale również umysł. To jak terapia poprzez ruch, pozwalająca pozbyć się negatywnych emocji. YOGA SLOW BEAT Klasyczny joga flow - idealny balans pomiędzy rozciąganiem i wzmacnianiem, bazujący na Vinyasa jodze. Płynne przejścia między pozycjami i połączenie ruchu z oddechem sprawią, że wzmocnisz ciało i uspokoisz myśli. YOGA RELAX BEAT Najspokojniejsza odmiana naszej jogi, wyróżniająca się powolnym tempem i precyzyjnym ruchem. Podczas sesji wykonywane są statyczne, tradycyjne asany. Celem jest tutaj przede wszystkim odprężenie i uelastycznienie ciała oraz uspokojenie umysłu.
YOGA CLASSIC: YIN Założeniem tych zajęć jest zrównoważenie skrajności – yin, tego co spokojne, zimne; a yang - aktywne, gorące, słoneczne. Skupiając się na yin minimalizujemy pracę mięśni docierając do pracy powięzi, stawów, kości. Istotą jest odżywianie tkanek, stąd pozycje są komfortowe i statyczne, przeplatane relaksacją.
YOGA CLASSIC: HATHA Hatha Yoga (prowadzona w oparciu o metodę B.K.S. Iyengara) charakteryzuje się dbałością o właściwą technikę i precyzję wykonywania asan. Regularna praktyka pomoże zwiększyć ruchomość stawów, zbudować siłę i elastyczność, przywróci równowagę na poziomie fizycznym i psychicznym.

HIGH INTENSITY

TABATA Trening wytrzymałościowy o bardzo wysokiej intensywności. Składa się z prostych, powtarzalnych ruchów, dzięki którym poprawisz kondycję i spalisz tkankę tłuszczową!
FUNCTIONAL Założeniem tych zajęć jest zrównoważenie skrajności – yin, tego co spokojne, zimne; a yang - aktywne, gorące, słoneczne. Skupiając się na yin minimalizujemy pracę mięśni docierając do pracy powięzi, stawów, kości. Istotą jest odżywianie tkanek, stąd pozycje są komfortowe i statyczne, przeplatane relaksacją.
CARDIO Trening, na który składa się długotrwała, dynamiczna praca z wykorzystaniem hantli oraz liczne wzmocnienia na macie. Spala olbrzymią ilość kalorii!
MINI BANDS Trening wykorzystujący jako dodatkowe utrudnienie pracę z mini bands- możliwy również do wykonania bez taśm. Opór taśm zwiększa intensywność ćwiczeń - ukierunkowanych na wzmocnienie mięśni nóg, pośladów, pleców oraz otwarcie klatki piersiowej, a także wzmocnienie stabilizacji.
TONE BEAT Wyjątkowa formuła zajęć, wysmuklająca, nie obciążająca stawów i zwiększająca siłę całego ciała.

MEDIUM INTENSITY

BARRE BEAT Zajęcia inspirowane baletem łączonym z fitness, o zwiększonej intensywności oparte o ćwiczenia przy drążkach baletowych i na macie. Przy akompaniamencie energetycznej muzyki, w rekordowo krótkim czasie, spalisz tkankę tłuszczową i pięknie wyrzeźbisz oraz ujędrnisz całe ciało. Dzięki prostym krokom tanecznym, dodatkowo zwiększysz wydajność układu krążenia, a także pewność siebie.
POWER PILATES Mocniejsza wersja Pilatesu - metody której zasadami są koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja. Zajęcia przywracają równowagę w ciele, pozwalają zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, a jednocześnie bardzo mocno wzmacniają!
PILATES Koncentracja, oddech, płynność ruchu i precyzja są podstawowymi zasadami metody Pilatesa. Zajęcia mają na celu przywrócić równowagę w ciele, zadbać o kręgosłup, odciążyć stawy, wzmocnić to, co słabsze, a rozluźnić to, co napięte.
SLIDE BEAT Trening całego ciała, do którego będziesz potrzebować tylko skarpetek! Każdy ślizg aktywuje mięsięń bez wymówek. Intensywna praca przeplatana z ćwiczeniami rozciągającymi pozwoli Ci wzmocnić i wydłużyć mięśnie.

SLOW & RELAX

STRETCH & BACK Zajęcia, podczas których zrelaksujesz się i rozciągniesz, spięte po całym dniu ciało. W przyjemny sposób poprawisz zakres ruchów i uelastycznisz mięśnie, a Twoja sylwetka stanie się smuklejsza.
SPLIT Zajęcia rozciągające ukierunkowane bezpośrednio na otwarcie bioder i dążenie do szpagatu. Dzięki odpowiednio dozowanym progresjom tego specjalistycznego rozciągania, możesz wreszcie dotrzeć do celu, jakim jest szpagat.
DEEP BREATH & MEDITATE Zajęcia poświęcone technikom oddechowym z dawką medytacji na koniec.Znajdziesz tu czas na wyciszenie - oczyścisz umysł i zrelaksujesz się. Idealne lekarstwo na stres!
TRANSFORMATIONAL BREATHWORK Warsztat użycia oddechu jako transformującego i uzdrawiającego medium. Nauczymy się techniki, która wypełnia ciało energią życiową, zwaną przez medycynę chińską „chi”, i oczyszcza świadome i podświadome warstwy umysłu ze wzorców, które nam nie służą. Sesja wyposaża w techniki, które pomagają w rozwoju osobistym na całe życie.

Jak się zapisać na zajęcia?

Zarejestruj się

Żadnych opłat rejestracyjnych i długoterminowych umów.
Szybka rejestracja i możesz zacząć ćwiczyć:)

Kup Karnet

Wybierz interesujący Cię karnet, 1 wejście = 1 zajęcia

Zarezerwuj miejsce

Zarezerwuj miejsce na zajęciach korzystając z grafika, możesz zapisać się na kilka zajęć na raz